Innholdsfortegnelse
De siste seks månedene har vi gjennomført en markedsføringskampanje for å fremme Havspeil-prosjektet. Vår strategi var å intervjue et utvalg beboere, som delte sine personlige opplevelser om livet ved sjøen. Vi benyttet Facebook og Instagram for å generere oppmerksomhet rundt prosjektet. Kampanjen bestod av seks nøye utvalgte annonser, hver med en link til en dedikert landingsside. På disse sidene finner man dyptgående artikler om hver enkelt beboer, supplert med flotte fotografier. Nedenfor presenterer vi alle videoene, komplett med linker til de tilhørende artiklene.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
artikler innen
Google Search Console (GSC) er et viktig og fritt tilgjengelig verktøy for alle som driver med nettsider, spesielt når det kommer til SEO (søkemotoroptimalisering).
Vi utviklet en brukervennlig og estetisk nettside for KriGer Yachting, som har økt synlighet og booking av skjærgårdscruise.
Vi utforsker fem nyttige verktøy for digital markedsføring: Meta Business Suite, ChatGPT, Google Analytics, Google Search Console, og Canva
Vi har utviklet en ny, brukervennlig nettside for easyReq, som allerede har ført til flere henvendelser få dager etter lansering.
Vi oppgraderte Havøysund Hotells nettside med profesjonelle bilder og en elegant one-page design, som gjorde daglig leder Logan svært fornøyd.
Vi har økt synligheten til Vernesenteret gjennom en omfattende digital markedsføringskampanje, inkludert artikler, videoer, bilder og annonser på sosiale medier.
Digital markedsføring tilpasset dine behov