Innholdsfortegnelse
De siste seks månedene har vi gjennomført en markedsføringskampanje for å fremme Havspeil-prosjektet. Vår strategi var å intervjue et utvalg beboere, som delte sine personlige opplevelser om livet ved sjøen. Vi benyttet Facebook og Instagram for å generere oppmerksomhet rundt prosjektet. Kampanjen bestod av seks nøye utvalgte annonser, hver med en link til en dedikert landingsside. På disse sidene finner man dyptgående artikler om hver enkelt beboer, supplert med flotte fotografier. Nedenfor presenterer vi alle videoene, komplett med linker til de tilhørende artiklene.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
Trykk her for å lese hele artikkelen.
artikler innen
To av de mest populære plattformene for annonsering er Facebook Ads og Google Ads. Men hvilken plattform gir best resultat, og i hvilke situasjoner bør du velge den ene fremfor den andre?
Vi har utviklet en brukervennlig nettside for Alta Havn med smarte publiseringsmoduler, priskalkulator og automatisk oppdatert kart.
Orinor fikk en ny nettside med brukervennlige publiseringsmoduler og oppdaterte bilder for et moderne og profesjonelt uttrykk.
Vi utviklet en moderne nettside for Solhaug Maritim med Typeform-integrasjon og publiseringsmoduler for fartøy, kvoter og nybygg.
Google Search Console (GSC) er et viktig og fritt tilgjengelig verktøy for alle som driver med nettsider, spesielt når det kommer til SEO (søkemotoroptimalisering).
Vi utviklet en brukervennlig og estetisk nettside for KriGer Yachting, som har økt synlighet og booking av skjærgårdscruise.
Digital markedsføring tilpasset dine behov